Bence 3 aylık olunca çok rahatlıyorsunuz gaz sancıları azalıyor bebek sizi tanımaya başlıyor gülüyor az kaldı sabredin lohusalık kafası ile bebeği ilk günlerde ağladğında midesi bulanan, annem gidince bu bebeğe bakamam diyen ben şuan 4.5 aylık yavrumu içime soka soka seviyorum çok az kaldı sabredin