Kızlar kulağım çok fazla iltihap oldu 2 gece çok sabahladım doktora gittik antibiyotik parol ve damla verdi emzirdiğim için antibiyotik çok düşük işe yaramıyor :( bebeğim sadece anne sütü alıyor, dün iğne yaptılar dayanamadım 12 saat emzirme dediler dolapta az sütüm vardı idare etti şimdş ne yapacağım ? Ne vereyim bebeğime yine iğne olacağım çok ağrım. Var