Ummuselim Bayanlar oğlum dün 6. Ay aşıları oldu dün akşamdan beri sürekli ateşi bi inip bir çıkıyor normal mi sizce ne kadar sürer
Deletedmom115 Ummuselim yarına geçer inşallah kontrol edin ateşi 38 üzeri olursa calpol verirsiniz ince giydirin üstünü
Rengin Ummuselim bizde de hiçbir aşıda olmamıştı ama 6. Ay açılarında oldu ama söylemişlerdi 6’ ay açıları biraz zorlar diye. Düzenli olarak kontrol edin. Ateşi çıkınca ılık bir duş aldırın. Üzeri ince olsun. Düşmezse calpol verirsiniz. Geçmiş olsun.
melis_duru Ummuselim benim de hiç ateşlenmeyen kızım 6. ay aşısında ateşlendi ilk defa. Calpol verdim 2 güne geçti