Evinnnnn joie literax 4 kullanıyorum bende ama satışa koydum. Bir yıl kullandık ikinciye hamile olunca kabin boy veya ikiz bebek arabasına geçeceğiz. Sürüşü çok güzel dağ bayır gidiyor ama asansörsüz ve giriş kata eşya koymanın yasak olduğu bir sitede çok zorluk çektik 😣 hafif bir araba değil çünkü