coktepkiliyim Ya ne olur bir tavsiye verin nasıl yoğurt mayalıyorsunuz.Günlük süt ve activia ile mayalıyorum olmuyor olmuyor sırf bu yüzden termometre aldım yine olmadı.Daha önce fırında taş gibi yoğurt mayalardım şimdi neden olmuyor ya 🥲
Almondeyed coktepkiliyim ben köy sütü ile mayaliyorum. Sütü alıp kaynatiyorum. Soğumaya bırakıyorum.. serçe parmağının sokunca üç dört sn sonra sıcaklık parmagii isirmali.bes kg sute bir tatlı kaşığı yoğurt kullanıyorum. Bir kasede sütle özúyorum pürüzsüz olarak. Sonra içine döküp tahta kaşıkla bir tur karistiriyorum. Üstünü sadece bir kat ortuyorum serin bir yerde. Sabah da dolaba kaldiriyorum
eymenzeynep coktepkiliyim activia ile tutmama gibi bir imkanı yok aslında ama ısı ayarını mı tutturamıyorsunuz acaba