Öyle garip duygu ki . Zaman ne çabuk geçiyormuş kızım ilk doğduğu zaman derledi de o zaman inanmıyordum gerçekten de zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile . İlk doğduğu zaman ne zaman kırkı çıkacak diye bekliyordum . Kırkından sonra da ne zaman 6 aylık olacak dedim. Ve şimdi de 1 yaşında su gibi geçti resmen . O kadar güzel bir duygu ki anne olmak ilk anneliğim . Çok zorlandım şimdiye kadar halen de zorlanıyorum ama varlığına şükür. İyiki benim kızım olmuş iyiki de hayatımıza girmiş . Ve iyi ki de bana annelik duygusunun ne olduğunu tattirmis . Rabbim insallah olmayana da verir 🤲❤️☺️ Benim Minnoş prensesim ❤️🥰😘😍🤩🥳🥳🥳🥳🥳