Nisosunannesii Mukaddes_28 ben çooook memnun kaldım bence iitahı açıyor ama tadı baya ağır kızım 2 3 yaşlarındayken kullandım şimdi içemiyor midesi bulanıyor
nesnes Mukaddes_28 benim de kızım 20 aylık bir yaşından itibaren kullandık devam ediyoruz. Limonlu su bizimki çok seviyor kızım. İştahı çok şükür genel olarak iyi diyebilirim.
bglm Mukaddes_28 möllers tuttu furıttı kesınlıkle iştah açıyor başladık cok sevdı tadını falan hemen ağzını açıyor bırazdaha uygun oceon falan denedık ıstemedı içmedi ama möller morıne balıgından yapılmış içerıgı cok iyi tavsıye ederim
nesnes Demetakk pardon bizimki möller .. bir an karıştırıp yanlış yazmışım. Ondan bir çay kaşığı kadar veriyoruz