minel_gms Bebegim yedi aylık ama ek gıdaya dair hiçbir şey yemiyo yoğurt dahi yemiyo,Bebelac kaşık maması almayı düşünüyorum sizce
Asyos1234 minel_gms pes etmeyin yemiyor diye eline vern kemire kemire oynaya ılk başlar öğrenecektir sonrasın da hiç yemezler tabak maması da güzel deneyebilirsiniz