Dilek_66 merhaba dilek hanım toplam 4 dişçiye gittik sadece 1 tanesi çekelim dedi diğerleri sakın çektirmeyin 4-5 yaşından önce diş çekimi doğru değil dedi iltihaplanma vardı antibiyotik verdi iltihap geçti , şuan sadece tatlı birşeyler yediğinde ağrısı oluyor