4 ay 23 günlük bebegm var alerji belirtileri var bu mamayı bugün al dedi doktor aldm acayip kötü tadı var tadına baktm zor kendime geldim..dademin 100 CC yaptım 40 CC kadr zor içti yüzünü burustura burustura ben napcam ya bana akıl verin .. uyku sırasında ver diyorlar olemi yapsam