Mavi04 aynı şeyleri yaşamışız resmen:( benim de eşim aldı bebeği gece . Ve o kadar tahammülüm kalmamış ki “biraz uyu iatersen “ dedi.
Döndüm arkamı uyudum. İçimden “allahım nolur hiç uynadırmasın “ diye edip durdum:(( kaç kere ağladı, açıktı mı düşünmeden uyumuşum resmen😢
Biliyorum gececek bu süreç ama çok zorluyor.