Aysgrle 39 günlük bebegım var isilik oldu her gün yıkıyorum aslında ama geçmedi bir türlü bebeği böyle olan var mı ne zaman geçer yada siz ne kullandınız geçmesi için? Bepanthol yada hametan krem yazıyot nette bunları deneyen var mı?
Cansubarin Aysgrle bepantol işe yarıyor canım ama babasının sakalları varsa öperken dikkat etse iyi olur siz de öyle ☺️
Pinkbery Aysgrle birazdaha ince giydir canım. Birde vucudunu nemlendir. Losyonla. Bebek yargı kullanma. Gozenekleri kapatıyor
Aysgrle Pinkbery bi duştan sonra bir iki saat uzun kollu kalıyor daha sonra değiştiriyom zıbınla kalıyor
Hilalceee 4 gün önce olduk isilik gün içinde 3 defa yıkadım üstüne hiçbişey giydirmedim beziyle durdu ve uyuturken ince tülbent 2 tane örttüm akşamına hametan sürdüm hiçbişey kalmadı..
Cansubarin Aysgrle eller ayaklar serbest gerçi benim ki bi buçuk aylık ben şuan öpmedik yerini bırakmıyorum