Deletedmom_123 Kızlar çocuğumu iki Dakika balkonda tuttum kolunu dört kere sinek ısırmış bayada kızarmış kaşıntıyı alan bir krem var mı
Turunckafam Deletedmom_123 doktorumiz.bize stilex yazdı kızarıklığı ver kaşıntıyı anında söndürüyor canım kızım su çiçeği çıkarmış gibiydi krem baya etkili 🌺
Deletedmom_123 Turunckafam prospektüsde 2 yaş altı hekim onay olmadan kullanılmamalıdır diyor canım senin ki ne kararlılık kullandığında şimdi aldım
Turunckafam Deletedmom_123 canım valla 16 aylıkken verdiler benim kız şuan 18 aylık 2 aydır haberdarim krremden bende . Ama bir sorun olmadı Allah’a şükür burdada kullananları okudum hatta 🦋 tabii sen dokrorruna sor illa ki bir msj at yinede bizimki verdi ama seninki belki bişi der 💜
Turunckafam Deletedmom_123 birde elimde isirdiktan sonra değil isirmadan nurse hurveys sprey var yazlık çiçekli böcekli yerlerde gece ondan sikiom kızıma açık kalan yerlere isirmiyolar ama olduda ısırdı o zaman stilex kullaniliyom . Sen ısırmamasi için organik spreyde al 😘