Ogretmenanne13 insallah cözümü olur, kizimda ac diye uykuya pek gecemiyor agliyor parmagini eme eme uykuya geciyor öncesindede aksamlari kriz gecirir gibi aglamalar. Bizimde yarin randevumuz var.
Oglumdada sadece mama gidiyordum 2 bucuk aylikti red yasadim, ne yazikki düzelmedi, uykuda biberonu veriyordum. 4 aylikti ek gidaya gecis yaptik.