tugbac Kızlar verem aşısı için hemşire dokunmayın kendi kabuk bağlayıp düşer demişti. Böyle sararmış kabuğu normal mi, bir arkadaş iltihap dedi ama bilmiyorum acil
Tweetyy tugbac normal aşının tuttugunu gösteriyor uzun bi sure oyle kalıyor ama endişe etmeyin. Bi kac ay sonra düzelir iz kalır
Nazlican tugbac Evet evet, benimde bebeğimde oldu sonra geçti sonra tekrar kabul tuttu derken 8 aylık şuan düzeldi. Normal yani :)
Asym33 tugbac Canım aşıdan ne zaman süre böyle oldu biz aşıyı vurulali 1 ay oldu daha henüz kolunda hiç bir kabarma vs yok
BuseBlt tugbac normal, çoğu bebeğin böyle oluyor bizimki de oldu bı zaman sonra içindeki iltihap kendi kendine akıyor yada kuruyor. Siz dokunmayın
Haffuse Ilihap olsa omzu da kizarir ve siserdi, anormal oldugunu sanmiyorum, asi yeri sadece kizarik… Gecmisler olsun🤗