2735 merhaba uygulamayı pek kullanmadığım için geç gördüm mesajınızı. Dideral kalp tansiyon ilacı olarak geçiyor. Kilosuna göre doz ayarlanıyor. O dönem benim kızım 7 kiloydu. Hapı ikiye kırıyordum. Yarım hapı şırınganın içine koyup 4 ml su çekiyordum. 2 ml sabah 2 ml akşam şeklinde veriyordum. Biz 5-6 ay kullandık. Baya bi indirdi. Ama şöyle kullanmaya başladık ilk 1 haftada gözle görülür küçülme oldu. Sonra durdu denemez ama yavaşladı diyeyim. 1 yaşında bıraktık. Şuan 2 yaşında. Tamamen geçmedi. İlaca başlamadan önce nohut büyüklüğündeydi. İlacı bıraktığımızda mercimek büyüklüğüne inmişti. İlacı bıraktıktan sonra geri büyümedi. Şuan hala mercimek kadar.