NOG06 Kızlar anlam veremediğim bi şekilde bebeğim uykuda inliyor daha 1,5 aylık doktoruna yazsam mı yazmasam mı bilemedim, internete yazdım keşke yazmasaydım solunum sıkıntı falan filan diyor 🥺
Nazlican NOG06 Solunum sıkıntısı olsa doğdugunda anlarsınız, bebeğimde yasadı aynı durumu mesela direk yogunbakım a alındı
Baby11 NOG06 benim bebeğimede oldu aynısı hatta bayaa sesli inliyodu. Doktora sorduk gazı vardır dedi. Gaz damlasını arttırdık ve geçti
Nazlican NOG06 Anladım..bence öyle bir durum yoktur ama kötü düşünmeyin. Doktoru ile görüşün yine de tabi Çok geçmiş olsun