Kızlar ilk defa başıma geliyor ne yapacağımı bilemiyorum. Bebeğim 8 ay 22 günlük dört gündür kakasını yapmıyor. Fitil falan kullanan var mı nasıl kullanılıyor. Babasına eczaneden aldırdım ama tedirginim yine de. Size danışmak istedim. Gliserin kansuk 1400 mg pediatrik suppozituvar daha önce kullanan var mı? Bu kabızlık sürecinde nelere dikkat etmeliyim??