AntiSosyallKelebek Papatya2636 Bide tersten bakın o zaman eminim ki kilosunun iyi olduğunu göreceksiniz
Cocolingo Papatya2636 5 aylıkken bu kilodaydık, maşallah bebeğinize, iyimi değilmi doktorunuz zaten söylüyodur.
Damla29 Papatya2636 4 aylıkken 6100 dü kızım 5 aylıkken 6300 sonra mama başladım 6 aylıkken 7 kilo oldu her bebek kilolu olmazki bence gayet normal kilosu
Kuzeymomss Papatya2636 zayıf olsa sizce doktor söylemez mi? En kötü Googleye 3.5 aylık bebek kilosu yazdığınızda çıkar. Bebeğinizin kilosunun iyi olduğunu bildiğiniz halde buraya sormanızın amacını anlamış değilim. Sizce 3.5 aylık bir bebeğin 6800 olması az olabilir mi?
Papatya2636 Damla29 meme az emmediği için hep banazayıf olxak gibi geliyorda işte ilk bebek çok takıyorum herşeyine
Muaziim 1,5 yaşında oğlum 9,5 kilo sağlık ocağında tartıldık hemşire dedi ki tam kilosunda en fazla 10 buçuk falan zaman geçtikçe kilo alıp veriyolar çok normal canım dışardan çok zayıf gözükğyo aynı benim oğlumda
Irmakprensesinannesi Papatya2636 kziim 7 aylıkken o kilodaydi şuan 1 yaş 9 kg kilosu gayet iyi diyebilirim
Mavi04 4 aylık 5350 kızımla sohbeti terk ediyoruz. Cidden bunu şaka olarak sorduğunuzu düşünmek istiyorum. 3 aylık çocuk 20 kilo mu olsun Allah aşkına. İnternette zibilyon tablo var yani kaldı ki zayıf olsa doktor müdahale ederdi
Papatya2636 Mavi04 Mavi04 3. Ayda 600 grm 4. Aydaa 300 gram almış git gide azalıyor dert ediyorum napam başlarda
Elahifa Artık şuraya bebegimin kilosu iyi mi zayıf mi diye post açmayın ya. Her bebeğin kilosu ve gelişimi farklıdır. İster istemez anneler kıyaslama yapıyor. En doğru bilgiyi doktorunuz verecek. Yada Google dan bakın kendi kendinize mutlu olun
Caglarass Papatya2636 6 aylık 7 kilo, kalkıp ben açmıyorum şu postu az insaf be 😂 Ya bide burdakiler ne bilsin doktorunuza, hemşirenize soru soramiyo musunuz