Barlas_mom Kızlar sizce elektrikli makine mi almalıyım yoksa şu ikea da falan var teller oluyor tencere üzerine konulan onlar da iş görür mü ? Oğlum 5 aylık yavaş yavaş bunları almak istiyorum tadımlara da başlıcaz. ? Tecrübeli annelerden öneri istiyorum
Asyaveannesi04 Barlas_mom ben makina aldım Philips wasabi ama tellerde iş görüyor onu da alabilirsiniz
Deletedmom27337 Barlas_mom tel. Ben kendimize onu kullanıyordum bebek olunca da onu kullandım. Memnunum zaten 2-3 ay kullanıcaksın boşa masraf etme derim
Barlas_mom Nazlican Hadi ya öyle de olur mu ki ilerleyen zamanlar da muhakkak öyle de yaparım da herkes buhar da pişirin falan diyo
Pericikk Barlas_mom ben tel almıştım makineye o kadar para vermeye gerek görmedim gayet kullanışlı işime yaradı tavsiye ederim
annesioglusu3 Barlas_mom makine aldim max kullanım süresi 6 ay aslında ama büyük rahatlık bütçe ayirabilecekseniz alın ama ayiramayacaksanizda tel de yeterli 🙃
LadyGugu Barlas_mom Yoyko’nun buharlı pişiricisi var bende ve çok işime yarıyor. Blender özelliği de var, piştikten sonra ezme ya da püre haline getirmeyi şipşak yapıyor.
Barlas_mom LadyGugu Püre çok yapma taraftarı değilim pütürlü çatalla ezip vericem hep. Benim için pişirmek önemli 😌
Karanimo Barlas_mom ben tel bile almadım. Çelik süzgeçim vardı kullanmadığım tencerenin üstüne koyup onda haşladım hep😀 makineye vs gerek yok bence zaten bi dilim anca haşlayacaksın 🤷🏼♀️
Barlas_mom Karanimo Evet bende şuan ona bakıcam tel almak mantıklı buharlı pişirme makinesi almak yerine bebeğime başka şeyler alayım 😌