079aslankuzusu Kızlar bebeğimin poposu pişik okdu normlde sdocrrm kullnyrm ne yapblrm hzlı nadıl gecer
Eyllsre5224- 079aslankuzusu kaka yapınca yıkadım, zeytinyağı sürdüm geçti .kremle bir haftadır geçmiyordu
Mavi04 Tam 3 gün boyunca gece gündüz bez takmadım kızıma çünkü takınca çığlık kıyametti bizimde geçti bir hafta oldu. Sürekli duru su ile yıkadım kuruladım mustela sürdüm ve bez bağlamadım. Hava alması ve temiz kalması en iyisi
Mavi04 079aslankuzusu benim kızımda 3 aylıktı pişik olduğunda. Şuan 4 ay oluyoruz. Neden öyle yazdığınızı anlayamadım.
Y-A-Annesi 079aslankuzusu poposunu yıkayın kurulayın ıslak mendil kullanıyorsanız ıslak mendili yıka kurula krem sür düzelir. Müsaitse yerin gerekirse altını bağlama
Derinsart 079aslankuzusu kaynattgınız cay poşetleri soguyunca pişige uygulayın ikinci günü geçirdi bizde buda bii doktor tavsiyesi idi