Merhaba kızlar
Bebeğim yarın 4 aylık oluyor.
21 nisanda doğdu. 38. Haftada.
O kadar huzursuz ki sürekli kucak istiyor hep mız mızlnıyor. İştahı iyi ama hep ağlama halinde eskiden böyle değildi.
Atak haftasında mı acaba?
Elleride sürekli ağzına gidiyo dişleride kaşınıyor sürekli üst üste mi geldi diye düşünüyorum. Bazen cok zor sabrediyorum tuvalede bile zor gidiyorum