Selam kızlar doğum sonrası saç dökülmesi normal demişlerdi ama oğlum 17 aylık hala inanılmaz derecede dökülüyor. 3 kez dermotologa gittim tüm tahlillerim yapıldı ama bir sebep çıkmadı. Ducray marka ürünleri kullandım fayda etmedi. Öneriniz var mı başka ne yapabilirimmm inanın artık saçlarımı açamıyorum dökülmesinden🤦🏻♀️