ozgekzy 2,5 yaşındayken vermiştim ben küçük diye vicdan azabından ölürken bebek verenler vardı. 6 aydır devam ediyor şu an oğlum. Çok seviyor konuşması da oldukça ilerledi. İlk 1 ay bir uyum süreci oluyor ama sonradan alışıyorlar. Bende ilk 1 ay ağlaya ağlaya işe gitmiştim 🤣