Atlasligunler Bir yaşından sonra yaptiranlar neden 1 yasini bekledi. Bebegim 3 aylik suan full menenit asisi 4800 tlye geliyor. Asirri cok geldi bana
kirmizibasliklikiz_ Atlasligunler evden pek cikmadigimiz icin yasini bekledik. Prematurelerdi doktor cocuklari yormayalim yasindan sonra baslayalim dedi bizde oyle istedik. Yasindan sonra nimenrix tek doz oluyor
Cihangirberna Atlasligunler bize doktorumuz 7 8 9 ve 13 15 aylara yazdı Bi nimerix Bi bexero seklinde
Dolores Atlasligunler bizim doktorumuz riske atmayalım erkenden yapalım dedi. 3 doz olanı 8-10-16.aylarda, tek doz olanı ise 1 yaştan sonda yaptıracağız inşallah. Evet çok pahalı. Alamayanlar için çok üzülüyordum. Bu gidişle biz de alamayacağız galiba 🫤
acimavi Atlasligunler kızımın doktoru 1 yaşı beklryin bence nimenrix tek doz olsun dedi, biz de bekledik. 13,5 aylıkken nimenrix, 14,5 aylıkken bexsero ilk doz, 16,5 aylıkken bexsero 2. Doz vuruldu. Senesi dolduğunda bexsero son dozu vurulacak inşallah
kirmizibasliklikiz_ ArdenGiz 13 aylikken nimenrix ve bexseroyu birlikte yaptirdik 16 aylikken 2. Doz 26 aylikken 3. Doz olacak :)
ArdenGiz kirmizibasliklikiz_ ben de 13 de nimenrix yaptırcam ama bexerouı biz 7,10 yaptırdık son dozu da 15 :)
Daenerys Atlasligunler bize doktor salgın değil ama yaygın dedi. 3. Ayda başladık. 3,5,12 nimenrix 4,6 ve 13 te bexero dendi. Son dozumuz kaldı bexeronun