Bebeğim 9 aylık oldu şuan 7 kilo içinde dokturumyz zayıf diyor geçen ayda kovit geçirdik bebeğim iyice kötü oldu emmeyi bıraktı. Sadece gece emiyor asla bişey yemiyor akşama kadar aç bekliyor ağzını kitliyor sanki ne yapacığımı şaşırdım kan değerlerinde normal ama kilo almadığı gibi şimdi beslenmeyide bıraktı sevgili anneler nasıl aşılır bu durum yapmadığım kalmadı ama olmuyor