Kızlar artık doldum taştım çok bunaldım kızım diş dönemindeydi onun huzursuzluğu vardı üstüne üşüttü hasta oldu ağız dolusu fışkırarak kusardı. Neyse hastalığı geçti derken beni gündüzleri tam 4 gündür emmiyor . Ek gıda da yemezdi bugün ilk defa kahvaltı yedi ve öğlen yemeğinde çorba ve karpuz yedi. Beni yine katiyen emmiyor. Memeye geri döner mi çok küçük daha. Geçici bir durum mudur ? 7 ay 11 günlüğüz…Emmiyor diye süt sağıyorum biberonla içirmeye çalışıyorum onuda istemiyor sütüm de mi bi gariplik var bilmiyorum farklı bir şey yemedim . Çok yoruldum ne olur bi akıl verin