Rabiayilmaz
Öncelikle tebrik ederim. Muhtemelen yanlış pozisyonda emziriyorsunuz bende sizin gibiydim , artık ağlayarak emziriyordum.Lütfen doğru pozisyonda emzirme videoları izleyin. Birde kullandığınız kremi sütünüzle birlikte sürüp streç film koyun göğsünüze. Nemlendireceği için daha çok rahatlatacaktır, doktorum öyle önermişti