Benim kizim 5 aylık biz hem mama hmde anne sütü veriyorum ama büyük kizda yeme sorunu çok yaşadım diye buna smdiden başlamak istiyorum ki herşeye alışsın kizim 7 yaşında hala ac geziyor çünkü 6ay anne sütünden başka birşey almadi bunun da öyle olmasını istemiyorum bazen arada ağzına birşeyler tattiyorum ama sizinlerin düşünceleri öğrenmek istiyorum