Emziren anneler emzirirken saç boyattınız mı bi sakıncası olur mu acaba
Aycnn- ben boyadım bi sıkıntı olmadı
Aycnn- bende boyattım ama diplere ellemedik
Aycnn- 4 aylikken boyattım
kokusundan etkilenmesin bebiş yeterli 😀
Aycnn- Ben değil ama pek çok yakınım boyattı,sıkıntı olmuyor
DarkSwan inşallah bi sıkıntı olmaz şuan boyatıyorum bebeğim 4 aylık
Doktorlar çok onermiyolar.arastirin bi isterseniz
Tamam teşekkür ederim biraz olsun içim rahatladı
Kuaförüm içinde amonyak oldugu için bi süre ertelememi önerdi doktoruma henüz sormadım 🤗
Bende boyattım bişey olmadı