Ebruferit Emine1414 Bi 5 ay 18 günlüğüz sabah kalkıyor yanıma alıyorum emiyor biraz yatakta oynuyorum sonra kalkiyorum evde biraz gezdiriyorum kendime kahvalti hazorlarken ona da meyve hazırlıyom ek gıdaya 10 gün önce başladım hafif tadım yaptırıyorum sutum azaldığı için sonra uykusu geliyor uyuyor kalkınca kucagimda gezdiriyorum kitaplara bakıyoruz sonra yere yatiriyorum maşallah yattığı An dönmeye başlıyor yalnız bırakmaya gelmiyor dönerek heryere gidiyor🙈 böyle işte yat kalk gez 😍
Ebruferit Emine1414 gülücükler sesler hava da ben telefon lâ konusursam oda konuşuyor 😂 telefonu uzatinca susuyor 2 gündür gece de döncem diye uyaniyor🤗
Emine1414 Ebruferit benimde kızım 5 ay 10 günlük sadece mama ile besleniyoruz. 68 cm boyu 7650 kilosu. Biz 3,5 aylıktan beri dönüyoruz şimdi ise sürünmeye geçtik. Nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum bazen fikir almak için yazdım. Şarkılar söylüyorum kitap okuyoruz kırmızı balık şarkısını çok seviyor onda dans ediyoruz. Kucağımda gezdiriyorum ama çabuk sıkılıyor yürümek istiyor. Adım atıyoruz ondan da sıkılıyor. Oyun halısı almadım ama oyuncakları var onlarla biraz oynayıp sıkılıyor. Daha ne yapabilirim acaba
Emine1414 Ebruferit hergün mutlaka dışarıya çıkıyoruz ama maalesef bebek arabasını sevmiyor kısa süre kalıyoruz o yüzden. Ek gıda olarak tadımlıkları bitirdik
Ebruferit Emine1414 haklısınız oyalamak çok zor ama bisekilde gün bitiyor şükür ye uyut oyna 😂 bazen enerjim bitiyor
Emine1414 Ebruferit doktorumuz başlattı. Şimdi çorba meyve yoğurt veriyorum ama doyumluk değil biraz daha böyle devam edip 6 aylıkta öğünlere başlayacağım
Emine1414 Ebruferit gündüz uykularımız yok denecek kadar az o yüzden yorucu oluyor tek büyütüyorum bir de.
Gzd2010 Bizde 5 ay 25 günlüğüz. Sabah kalkıyor öpüyorum gıdıklıyorum bunlara bayılıyor sonra mamasını içiyor. Yere koyuyorum dönüyor ama poposuyla kendini ilerletiyor kafasınķ bir sağa bir sola cevirip ilerliyor burnunu vuruyor arada aglıyor ama yerde durmayı hic sevmiyor. Destekli oturtmaya başladım ama malesef kendini öne kaydırıyor alışıcaktır valla arada yeni yeni yürüteçe koyuyorum gunde 10 dk zaten fazla durmuyor sıkılıyor anliycanız hic birseyde uzun kalmıyor kucaktada öyle anca yatıralım opelim guldurelim oynayalım istiyor ek gıdaya geçtik
Ebruferit Emine1414 bizimde azaldı sevdiği hareketleri yapıyorum pusete koyuyorum sıkıldımı kucaga😊 bende tek bakiyorum