Sen ne yaparsan yap,o kakasi geldiginde yapacaktir..yorma kendini, 10 gune dek normal, gaz cikarip rahatlamasi yeter…
Bizde rekor 8 gundu😅 neler yaptim neler de akisina birakinca daha iyi oluyor, bosa stres yapip bebisini de germe🤗
InsaAllah saglicakla bir an once yapar🥰