iromellaa 1.buçuk aylık bebeğim var 42. Günümde kanamam bitti bugün tekrar başladı pazartesi günü de tatile gidiyoruz adetim normal adet gibi 4-5 günde biter mi yoksa daha uzun mu sürer?? Bide kahverengi gibi geliyor kan gibi değil normal mi??