Kızlar 3 gun önce başlayan bir ishalimiz vardı artık 20e yakın kakali bez almıştık doktorumuzdan saat 3e randevu almıştım ama baktık ki durum kötü olunca arayıp daha erken gelebileceğimi söylediler. Neyse ishali çok olduğu için müşahadeye aldılar kaka tahlili vs verdik temiz çıktı rotadan şüphelendi yine de yatışa çevirdik. Neyse çok uzatmicam hastanede olduğumuzdan beri fark ettiğim bir konu var ki bebeğim beni emerken kaka yapıyor. Normalde mama takviyesi veriyorum, sadece mama verdiğim zamanlar da ishali yok, kaka yapmıyor. Ama beni emdiği an başlıyor. Alerji mi yoksa ne anlayamıyorum doktorumuz da besin alerjisi olabilir evet dedi eğer öyleyse falan dedi şimdi tekrar kaka tahlili verdik ama basına böyle bir durum gelen var mı sormak istedim