Mucize-1 Yazın nasıl oluyor bilemedim ben kışın doğurdum , hemde çok soğuk ülkede 😁
Çok güzel geçti , bebeğim hiç hastalanmamıştı 8 aylığına kadar , her gün yıkardım bide kışın 😁
Evimiz de sıcaktı ama .
Yazın doğursaydım yazın da güzel geçerdi, çünkü burda fazla sıcak olmuyor , aşşırı sıcak olmuyor yani 🙂