Doğum sırasında olan kızımın bacağında hareket kısıtliligindan fizik tedavi görüyoruz. Devletten randevu çıkmadığı icin özelde 15 seans gördük gücümüz özele yetmediği icin sonumda randevu çıkıp devlete gidiyoruz ama devletteki tedaviye kızım cok ağlıyor ozelde fazla mizmizlanmuyordu bile. Ama 1 yaşına göre yapması gereken hareketleri yaptırıyor korkuyorum acaba ozele mi devam ettirsem