ZhraCelik Merhaba anneler bugün sağlık ocağında beta kan tahlili için kan verdim sorum şu e nabızda sonuç gösteriyor mu bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
Tweetyy ZhraCelik saglik ocagindan farkli bi Web sitesi ve şifre vermediler mi? En son 1 2 ay önce kan verdim gebeligimde düzenli verdim hic enabiz a yansımadı o verdikleri siteden bakmistim
Eseseses Gözükmüyor sağlık ocağı bir kod veriyor ayrı bir sistemden ben girip öğrenmiştim. Sağlık ocağını arayın bence
ZhraCelik Caglarass Malesef öğrenemedim yarın artık. İki gün önce test verdim 1.20 negatif çıkmıştı tedbir amaçlı tekrar kan verdim 5 günlük geçikmem var suan ama bu ay ertesi gün hapı içtim ondan da gecikme olmuş olabilir umarım hamile değilimdir
Pericikk ZhraCelik e nabızda sonuç gösteriyor ama geç çıkıyor genelde bıgün verdiyseniz ertesi gün öğleden sonra gibi