durupelin merhabalar bugün iki aşının da 2.dozu yapılacak birinci dozda ates yasamıştık nedense her aşı zamanı stres sarıyor beni sizde durumlar nasıldı ?
ozzge durupelin benim kızım 3aylık 1 hafta arayla hem rota hemde bexsero ve nimenrix olduk ateşi var 🤷🏼♀️
Tugbaf durupelin rota alışı ateş yapmaz benim oğlumda yaptırdım ateş olmadı 2. Ay alışa saçık şükür ateş olmadı
Nesrinbek88 Benim kızmda cuma 4.ay aşısı var benim sıkıntı lar basıyo başım agrıyo sıkıntımdan 2 gün yavrum halsız kalıyo emmiyor bile neşesi olmuyor o cok aglıyo bende aglıyorum