kubraege Kızlar bu sabah 2.ay aşısı vurulduk az önce kakasını yaptı ama rengi yeşil. Meme+ mama olarak besleniyor. Aşının etkisinden olabilir mi aynı durumla karşılaşan var mı
kubraege Burcudmn sebebini bilmiyorum ama yan etkidir diye düşünüyorum benim oğlum 1 kez yaptı yeşil kaka sonra düzeldi. Ateşi yoksa endişelenecek bi durum yok 😊
kubraege Nuranemre vurulan aşı bi nevi enfeksiyon olduğu için yan etki gibi bişey ama benim oğlum 1 kez yaptı sonra düzeldi. Ateşi yoksa endişelenmeyin
Nuryalcndag Nuranemre benim bebeğimde yaptı öyle bir sorun oldumu sonra acaba yada 4.ay aşıların da felan da oldumu? 😑