Merhaaba 🙋♀️
41 gün oldu dogum yapalı . Normal doğum yaptım fakat ılk gebelığim olduğu ıcın yırtılmalarım oldu . Bununla bırlıkte genıtal bolge temzılıgını doktor yapma dikişlerin iyileşene kadar . Şuanda daha tam iyileşmemişler ben bu durumdan cok rahatsızım . Permatik hıc kullanmadım hayatımda fakat doguma 1 ay kala tüy dökücü krem kullandım . Normaldede ağda kullanıyordum . Kızlar sizce ağda şuanda kullansam dikişlerim zarar görürmü? Siz genital bölge temizliğini nasıl neyle yapıyorsunuz☺️