1568888 Anneler bebeğin 40ı çıkmadan sünnet yaptıran var mı ne gibi zorluk yaşadınız ya da iyi ki yaptırdım diyomusunuz
Ygt123 1568888 ben 20 günlükken yaptırdım sorun yasamadım canım. Dikişli yapıldı. Çok üzüldüm tabi içim gitti onu öyle görünce ama çabuk iyileşti.
Wanderlust 1568888 en sagliklisi 40i icindeykenmis cok istedim ama kismet 2.aya anca oldu hic sorun yasamadik 40i icinde cok daha kolay ve sorunsuz