Beyzaaydn48 Oğlum 9.ayina girdi halen bi konsept kıyafetlerle cekinemedik..Siz cekindiniz mi?Tesettirluyim halen ne giysem esjme ne alsam oğluma nasıl bsy karar veremedim?Tesettur sık takım ve 9 aylık bebegime guzel kıyafet nerden bulabilirim öneriniz varmi
Makaron_88 Beyzaaydn48 bmce az daha bekleyin yaşına bişey kalmamış biz yaşında çekim yaptırdık konsepti fotolarda oradan bebek kıyafeti temin ediliyor biz sadece eşimle uyumlu giymiştik birde oğluma gömlek kot pantalonlu kombin yapmıştım
Esekarisi Beyzaaydn48 1 yaş çekimi yapabilirsiniz 10.ve 11.aylarda yapılıyor genelde o yüzden geç kalmış sayilmazsiniz 😊 siyah beyaz kombin yapabilirsiniz güzel bı anı kalıyor
tarcinnn Beyzaaydn48 yenidoğan çekimi yaptırdık biz de dümdüz ben dizüstü bir elbise eşim de benim elbisemle aynı renk pantolon ve siyah tshirt giydi o kadar. Kostüm falan yoktu