50 günlük filan şu an. Doğduğundan beri az emiyordu zaten. 15-20 gün takviye mama verdik sarılık var diye (kaşık biberon ve enjektör) Bıraktım sonra, zaten ilk ay kilo alımı iyiydi. Doktora çok az emiyor vs diye anlattım, demek ki o emme ona yetiyor dedi.
3 saatte bir emziriyorum ayı dolduğundan beri ama genelde iki saate filan huysuzlanıyor, o zaman da emziriyorum. Bir ara 7-10 dk civarı emiyordu. Ama iki haftadır filan yine beş dk emerse şükrediyorum.
Memeye ağzını dayar dayamaz uyuyor bazen. Uyandırıyorum, emerse emiyor emmeyeceği varsa mümkün değil emmiyor. Diliyle itiyor, ağzını açıp bekliyor. Bu inadı nerden öğrendi bilmem, komik ama üzücü.
Meme reddi desem değil çünkü acıkınca beş dk da olsa emip sakinleşiyor.
Günde çiş dolu iki bez alıyorum, diğerleri kaka ile karışık. Yani 4-5 defa çişli bezi vardır. Kilo alımını bilmiyorum ama korkuyorum vallahi tarttırmaya.
Acaba kaşık biberonla içer mi diye onu da denedim ama yok.
Sütüm de var bu arada yani boşa emmiyor. Hatta göğüslerim doluyor ve bu direkt halsizlik, ateş, ağrı yapıyor bende. Sağıyorum mecburen. Kısır döngüye girdim sanki. Bugün yine doluluktan hasta gibiyim.
Ne yapacağım ben?