Ayazligunlerim Ebe dediki 3 gun yaotirma birtane yenidogan hemsireside yaptirabilirsin birsey olmaz dedi sizler maptiniz
Nesleeshah Ayazligunlerim 3 gün koluna su degmemesi gerekıyor ancak asıdan 1 gün sonra alt tarafı yanı bacaklarını yıkayabilirsin.. ebe bana pişik olmasın kaka yaparsa fln altını yıka bır gun sonra bacakdakıler sıkıntı yapmaz dedı
Nesleeshah Ayazligunlerim bizde olmadı ancak ben fazla giydirmedım evımde baya sıcak olduğu için çorap fln yoktu tek kat giydirdim..
Gamzeren13 Bizde bugün olduk aşımızı bana da yaptırma dedi hemşire dün yaptık banyomuzu ateş olabilir dedi inşallah olmaz 😔
Seymagirgin Ayazligunlerim aşınoldugu yer kabuk tutcagı ıcın su degmemesi gerekiyor aksi takdirde asının tutup tutmadıgını anlamazsınız