Civciv21 11 aylık olduğundan beri kızımız eşimle benim aramda uyuyor, su an da 19 aylık, bana çok dediler aranıza soğukluk girer yatirmayin vs diye aksine kızımız bizimle uyuduğu için o kadar mutlu o kadar huzurluyuz ki gece uyurken, elhamdülillah aramıza da bir soğukluk girmedi, annem de kayinvalidem de işin biraz cinsellik kısmından konuşuyorlar daha çok ama bize göre bir şeyler yaşamak için illa yatak odasına gerek yok, hiç de pişman değilim bizimle uyuduğu için, sadece ayın 12sinde göreve başlayacağım ve artık kızıma bakıcı bakmaya başlayacak, hem onun hemde kızımın zorlanmaması için park yatakta yatırmaya başlayacağım ona alistiracagim, göreve başlayacak olmasam gene bizimle yatmaya da devam ederdi ama