Biz3kisiyiz_ Kızlar bebeğim 50 günlük meme reddi yaşadığım için sağıp veriyorum. Öğün aralıkları nasıl olmalı ve kaç CC içmeli? + Uzun uykularında 3-4 saati aştığında uyandırmalı mıyım? Genelde pek uyumuyor uyudugunda da 5-6 saat uyuyor
Duygu007 Biz3kisiyiz_ geceyi gunduzj bilmedigi icin o kadar fazla uyuyro sagim yap ama memeyi her defasinda dene bnmkide meme. Reddi yasadi isrrarla dewam ettim 2 gunun sonunda aldi sende pes etme bu arada ilk cocugumda bnde sagdim 2 saate bir mutlaka uyandir daha bebegin kucuk geceyi gunduzu bilmezse 6 9 ay arasi ve sonrais sıkıntı yasarsin en az 40 cc olmasi lazim sutunun bu arada bol bol su bol bol sagim yada emzir
Sblglrr Biz3kisiyiz_ benımde emıyodu bıraktı bende sagmak ıcın gogus pompası aldım sutumu nasıl cogaltabılırım
delirmeceler Biz3kisiyiz_ sağım yaptığımda 2 saati hiç geçirmedim premature doğdular zaten o yüzden eve geldiklerinde sadece 3 ay meme aldılar sonra anne sütünüde reddettiler ama ısrarla verdim 1,5 2 saat arayla
tarcinnn Biz3kisiyiz_ bir yerde okumuştum. Meme reddi olduğu için uykuda besleme yapıyordu bir kadın. Böyle böyle yavaş yavaş meme reddi kırılmıştı. Bi deneyin isterseniz. Cc hiç bilmiyorum ben normal emziriyorum bez sayıyorum. Uyuyan bebeği de uyandırmayın diyorlar. İlk ay uyandırılıyor da sizin artık bence uyandırmanıza gerek yok 1 aylıkken doktorum bana günde 5 saat uyuyabilir demişti çünkü
Biz3kisiyiz_ Duygu007 sütümu 3-4 saat ara ile sagiyorum. 90 ile 160 CC geliyor. Bazen 100 CC bazen 150 CC bile içiyor anlamadım 😩
Duygu007 Biz3kisiyiz_ ewet doyumsuz olurlar ama en asagi 2 saate bi sagim yap bebek buyudukce zamanla sut damarların tikanabilir gec saagarsan varsin surekli icsin o emme istegi duyuyo meme reddi yasamissin o yuzden agzi nos kalsin istemiyor ondan zaten ac olsa kesinlikle durmaz midesi surekli buyuyo bebislerin doyuyolar ama doymuyolar bnmkide oyle emmek istiyor bazen 1 saat emdigini biliyorum
Sblglrr Biz3kisiyiz_ neyle cogaltınız sutunuzu benım cok yokda rezene cayı aldım bıde suyu cogalttım benımde emmıyo
Biz3kisiyiz_ Duygu007 gazı da var doymadigindan mı ağlıyor gazdan mı anlayamıyorum o yüzden ne kadar versem diye post açtım
Duygu007 Biz3kisiyiz_ kuzum gaz icin rezenenin ustune tanimam ki 5 bardak arti bebge aksama kadar 6 tatli kasigi iciririm misss gibi uyur gaz da yok 2 ayini tam doldurana kadar aciktiginda yada agladiginda ver dene doldurduktan sonra 3 yada 2 saatte bi beslemeyi dene bakalım bide 2. Aydan sonra her agladiginda besleme biraz oyala tutabildigin kadar tut maksat gece gunduz ayirt etsin
Biz3kisiyiz_ Duygu007 ben rezene içiyorum da bebise vermedim bir sürü gaz ilacı aldım yaramadı hakiki zeytinyağı veriyorum ama hala hem gazı var hemde kakasını yapamıyor hep ben yaptırıyorum poposunu uyararak
Biz3kisiyiz_ Sblglrr valla ben günlük 2 rezene kimyon anason karışımı içiyorum Kuru incir hurma kuruyemiş Laktamil içiyorum 2-3 günde 1 bardak Kuru dut ve üzüm hoşafı Ve bolca su yemek nerdeyse yemiyorum o derece
Biz3kisiyiz_ tarcinnn bana da doktorum dedi de formlarda çok uyandıran görüyorum o aciktiginda uyanır doktor 15 gün kritik sadece demisti
Biz3kisiyiz_ tarcinnn bu arada bez de sayıyorum ama doluluk oranı hep aynı olmuyor bazen baya ağır bazen orta
Yasemnn34 Biz3kisiyiz_ yanlış hatırlamıyorsam 40 çıktıktan sonra beslenmesi için ben uyandırmıyordum. Özellikle geceleri kendisi uyanıyordu beslenmek için. Ama siz uyanık olduğunda kaç cc olduğuna bakmadan ne kadar içmek istiyorsa verin veya ne sıklıkla. Ama 50 günlükken uykudan uyandırmak gerekir mi onu bileniyorum.
tarcinnn Biz3kisiyiz_ bezi de işte 3 kakalı 3 çiş varsa yetiyor demekmiş. Forumda her söylenen ne yazık ki doğru değil ben her zaman doktorumun dediğine göre hareket ediyorum açıkçası. İlk 15 gün sarılık riski var diye uyandırılıyor. Yoksa uyusun da büyüsün ninni 😂
Biz3kisiyiz_ tarcinnn kakayi maalesef yapamıyor 😩 gazlı bebeğim ıkınıyor sürekli ama çıkmıyor ben uyarirsam poposunu o zaman yapıyor