arzuublm Güzel anneler hepinize selamm benim kızım 1 yaş aşısını oldu dün hava çok sıcak ve aşırı terliyor banyo yapması lazım banyo yapabilir mi hemşire de söylemedi ikilem de kaldım
sevdeninasafkosu arzuublm bize yaptırabilirsin demişti oğlum her gün yıkanıyor. Yine de önlem amaçlı yarın yıkayabilirain dedi. Sadece iki ay aşısı ve menenjit aşısından sonra banyo önerilmiyor