Küçükken titremesi vardı epilepsiden şüphelendi eeg çektik temiz çıktı sonra emar istedi çektik epilepsi gözükmüyor Muş ta doktor şey dedi ben yazayım anliyan var mı bende birşey anlamadım doktor çok ilgisiz bı doktor di bizi metabolizma bölümüne sevk etti gittim kan falan verdim de baş la ne alakası var emarinin sonucuna göre şu yazıyordu bilateral frontal subaraknoid mesafe yasa gore beklenenden fazla dilatasyon izlenmektedir yazıyor kafayı yiyecem anliyan var mi