cicek1 Hanımlar rica etsem memnun kaldığınız çamaşır kurutma makinenizin marka model fiyat olarak yazabilir misiniz? Kurutma makinesine ihtiyacım var çok fazla model var baktıkça kafam karıştı. ( çok pahalı bir şey bakamayacağım)
Balliko cicek1 Grundig markası , modeli gdh 92 sanırım , çok memnunum ben 5800 almıştım ama 9000 olmuş fiyatı . Gıdamühendisibiranne sayfası Elif hanım yakın zamanda araştırarak Altus aldı isterseniz ona da sorun bir . Fiyatı daha uygundu .
byz9391 irva merhaba bende Arçelik almayı düşünüyorum ama karışım çıkarıyor çok vb diyenler var öyle mi sizce birde gerçekten memnun musunuz almaya değer mi
Bilgeliya Altis hiç iyi değil ben kullanıyorum çamaşırları çabuk yıpratıyor kiriş kiriş yapıyor kesinlikle almayn . Ben çok pişmanım. Uygun diye aldm. Maalesef. Keşke iki katını verp daha iyi bsy alsaymsim
Birerkekannesi11 cicek1 regal markası aldım memnumum 4 bine aldım 🙈 Altus da iyi oda uygun fiyat olarak