Biiizz✋ çok kötü ya bayram öncesi atlattı oğlum gördükçe içim acıyodu önce tek tük noktalar çıktı sıcaktandır dedim somra baktım kollar bacaklar ayaklar feln heryeri kırmızı lekeler oldu doktora götrdüm el ayak ağız hastalığı olmuş dedi bu ara salgın dedi 1 haftaya kadar geçmesi bklenr bi tedavisi yada yapılacak bişey yok dedi önce çoğaldı her gun yeni biyerinde çıkıyodu boyundan yüzlerine çıkmıştı spmra tam 1 haftada kayboldu salıdan salıya gitti cnm. Normlde ateşle başlrmış döküntüyle bitermiş bu hastalık çok şükür bizde atş olmadı ama çok huzurszluk yaptı hala daha huzursuzluk sebepsiz ağlamalarımz reddimz aynen devm ediyor. Geçmiş olsun inşaallah sizde bir an önce atlatrsnz insan kötü oluyo oyle görünce 😞